BON BINI ! mijn eerste reisverslag ! - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Mandy Schenau - WaarBenJij.nu BON BINI ! mijn eerste reisverslag ! - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Mandy Schenau - WaarBenJij.nu

BON BINI ! mijn eerste reisverslag !

Door: Mandy Schenau

Blijf op de hoogte en volg Mandy

08 April 2015 | Nederland, Gorinchem

Beste lezers,

BON BINI !!

Mijn eerst bericht over mijn stage reis naar het mooie eiland Curaçao vanuit Holland.

Vanaf Oktober 2014 ben ik bezig met de voorbereiding voor mijn stage periode op Curaçao.
Ik ga stage lopen bij het Sea Aquarium als Tour Operator. Ik heb hier natuurlijk onwijs veel zin in, maar voor ik naar Curaçao kan, moeten er vele voorbereidingen gedaan worden.
Via het stage bureau ‘Stageplek’ heb ik de stage bij het Sea Aquarium aangeboden gekregen, ik was hier heel erg blij mee. Na een sollicitatie gesprek via Skype was ik gelijk aangenomen. Ik sprong een gat in de lucht en ik kon het gewoon niet geloven! Nu nog steeds niet….

Toen mijn stage geheel geregeld was met de benodigde dingen, zoals stage contract etc. ben ik me gaan verdiepen in het regelen van een huisvesting. Een aantal eisen had ik wel ,maar dit waren niet de grootste eisen. Na lang nadenken en rond kijken heb ik besloten om te gaan ‘wonen’ in het wooncomplex ‘de kooi ’ in de Elmesstraat, dit is een studentenhuis voor jongeren die stage komen lopen op Curaçao. Het leuke hier van is, dat je ook leeftijdgenoten hebt waarmee je een keer gezellig uit kan gaan of andere leuke dingen mee kan gaan doen. Ik was blij dat ik ook weet waar ik ‘woon’ de komende 5 maanden en 3 weken. Een veilige en gezellige plek is ook erg belangrijk na het stage lopen.

Toen ik wist waar ik stage ging lopen en waar ik de tijd ging ‘wonen’ kon ik mijn vliegticket gaan regelen. Ik heb dit geregeld via een reisbureau, zo weet je zeker dat het allemaal goed geregeld wordt. Na het bekijken van allerlei vliegmaatschappijen en kosten heb ik gekozen voor ARKEFLY. Ik ga vliegen met de Dreamliner, Helemaal leuk !!

Nadat ik de belangrijkste dingen had geregeld moeten er nog wat kleine dingentjes thuis geregeld, gehaald en gedaan worden……..

Nu een aantal maanden verder is het bijna zo ver….
Over 2 weken op 22 april zit ik in het vliegtuig naar Curacao!

Volg mijn komende berichten om nog meer te weten over mijn avontuur op Curacao…

TE OTRO BIA !!!! (tot de volgende keer)

  • 18 April 2015 - 11:23

    Marian:

    hoi mandy
    jij kent mij niet ben een collega van je pa
    wil jou heel veel plezier wensen op het zonnige gezellige curacao
    je hebt wel een super stage gevonden hoor
    he geniet van je laatste daagjes thuis een goede reis een woensdag
    en heel veel plezier
    groetjes marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Beste lezers, Op 22 April vlieg ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga op Curacao een stage lopen van 5 maanden bij het Sea Aquarium.

Actief sinds 06 Maart 2015
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 4444

Voorgaande reizen:

22 April 2015 - 03 Oktober 2015

Stage op Curacao

Landen bezocht: