4 maandjes op Curacao <3 het aftellen kan beginnen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Mandy Schenau - WaarBenJij.nu 4 maandjes op Curacao <3 het aftellen kan beginnen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Mandy Schenau - WaarBenJij.nu

4 maandjes op Curacao <3 het aftellen kan beginnen

Door: Mandy Schenau

Blijf op de hoogte en volg Mandy

22 Augustus 2015 | Curaçao, Curaçao

Waaauuww ! Vandaag al weer 4 maandjes op Curaçao.
Nooit gedacht dat ik het al zo lang zal volhouden op dit eiland. Ik ben heel erg trots op mezelf!
Deze maand weer heel veel leuke dingen morgen mee maken en mogen doen.
Mijn weken stage zijn ook weer voorbij gevlogen… en de komende weken lekkere rustige weken op stage. Nog altijd mis ik natuurlijk mijn lieve familie en vrienden. Maar aggg ik hoef nog maar even.

Wonen in een studentenhuis op curacao is zeker erg gezellig met meerdere mensen om je heen.
Helaas is er 1 nadeel… een heeel fijn alarm die al af gaat als er een vogel doorheen vliegt. Vele nachten wakker geworden en er uit moeten gaan om dat stomme alarm aan en uit te moeten zetten. Gelukkig nog maar even volhouden en hopen dat het nu niet meer zo snel gebeurd.

Elke week boodschappen doen is natuurlijk wat er ook bij hoort. Nu al 4 maanden, maar wennen aan de prijzen van de supermarkten kan ik nog steeds niet. Wat is het allemaal duur in vergelijking met Nederland. Wat zou ik blij zijn als ik de prijzen van de Nederlandse winkels weer mag zien. Dat gaat me zeker een opluchting opleveren…

Okeeee, Over naar de leuke dingen !!

Natuurlijk wil ik jullie al mijn avonturen vertellen over de afgelopen maand..

23 Juli…
Al een aantal weken was ik van plan om een 2 daagse trip te boeken naar het mooie bonaire.
Vandaag was de dag dat ik eindelijk mijn trip heb geboekt naar Bonaire. Ik vlieg 28 september naar Bonaire en 29 september vlieg ik weer terug naar Curacao.. Op Bonaire ga ik op de eerste dag heerlijk genieten op het strand en kijken in Kralendijk het stad gedeelte van Bonaire. Op dag 2 ga ik een tour maken over het gehele eiland en mijn camera gaat zeker mee.

25 Juli..
Deze dag heb ik mijn 2de fotoreportage gemaakt op het eiland. De zaken gingen deze maand erg goed, want na deze shoot heb ik nog 5 andere fotoreportages mogen maken. In de maand september ga ik nog een aantal leuke shoots plannen, zodat ik nog wat leuke dingen kan gaan doen in mijn laatste maandje.

1 augustus..
Een leuke drukke dag van ochtend tot avond helemaal vol gepland. In de ochtend ben ik met een huisgenoot naar een museum gegaan van de bekendste poppetjes van Curaçao, De Chichi poppetjes. Dit zijn poppetjes van klei heel leuk geschilderd. Elk poppetje heeft een andere beschildering en geen 1 is hetzelfde. In de middag heb ik een leuke shoot mogen maken bij Fort Beekenburg. Als afsluiting avond Wet&Wild. Hier traden Skylar Dayne , Orange grove & Glennis Grace op. Een gezellig avondje om zeker niet te vergeten !!!

2 augustus…
Vanavond naar mijn lievelings restaurantje geweest en heerlijke loin ribs op (spareribs), daarna nog even langs Wet&Wild geweest. Ik zeg top avondje & heerlijk gegeten !

11 augustus…
Een heerlijk dagje vrij van mijn stage en dat betekend mee met de Pelican boat.
Aangekomen bij de boot en werd me meteen gevraagd of ik misschien wilde helpen op de boot vanwege personeel tekort. Daar zeg ik geen nee tegen… Geholpen bij Snorkel tot he West tour en na het werk door naar de Sunset Tour. Hierbij mocht ik genieten van de zonsondergang op Playa Kalki een plaatsje helemaal in het westen van Curaçao.

Deze maand heel hard gewerkt op stage en daardoor niet veel leuke dingen gedaan.

Mijn laatste maandje en 1,5 week zijn aangebroken. De komende maand een rustige tijd op stage en genieten van mijn vrije daagjes. Veel naar het strand om wat bij te kleuren, souvenirs inkopen doen, Saint tropez oceanclub, loss gaan bij de laatste feestjes, mijn laatste uitjes komen deze maand ook aan bod en ik zou zeker dingen vergeten om hier bij te zetten…
Waar ik het meeste naar uit kijk is… Mijn 2 daagse trip naar Bonaire & natuurlijk het zwemmen met de dolfijnen na mijn stage periode bij het Sea Aquarium.

Bedankt voor het lezen lieve mensen ! Masha Dankii ! Ayoooooooo <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Beste lezers, Op 22 April vlieg ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga op Curacao een stage lopen van 5 maanden bij het Sea Aquarium.

Actief sinds 06 Maart 2015
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 4423

Voorgaande reizen:

22 April 2015 - 03 Oktober 2015

Stage op Curacao

Landen bezocht: