1 maandje op het avontuurlijke Curacao <3 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Mandy Schenau - WaarBenJij.nu 1 maandje op het avontuurlijke Curacao <3 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Mandy Schenau - WaarBenJij.nu

1 maandje op het avontuurlijke Curacao <3

Door: Mandy Schenau

Blijf op de hoogte en volg Mandy

27 Mei 2015 | Curaçao, Curaçao

Bon Diaaa!!

22 Mei was ik alweer een maandje op het mooie curaçao.
wat gaat de tijd snel alsof je het bijna niet door hebt.
Al heel veel leuke dingen kunnen doen en mogen meemaken op dit eiland zoals:

- Klein Curaçao
- West punt
- Mooie strandjes
- Fotowandeling in Otrabanda
- Koningsdag op Curaçao
- Uitgaan op Curaçao

Mijn stage bij het Sea Aquarium is ook heel leuk om te doen. Het werken met de dieren is echt iets moois op te mogen met de opleiding die ik volg. De haaien en roggen zijn prachtige dieren, met de flamingo's moet ik nog vriendjes worden, want dit zijn niet bepaald lieve zachtaardige diertjes. Elke dag als ik naar stage ga is het met een grote glimlach, om te weten dat het weer een leuke en leerzame dag wordt. De werkzaamheden die ik al heb uitgevoerd is het begeleiden en presenteren van de roggen, Het begeleiden van het aaien van de haaien, het voeren en aaien bij de flamingo's, Achter de schermen bij de Aquariums om de dieren in het aquarium te voeren, het omroepen van de verschillende shows/demonstraties op het park en het begeleiden en bijwonen van de zeeleeuwen en dolfijnen shows. Ik hoop de komende 17 weken lekker te genieten van mijn stage op Curaçao.

Afgelopen week (24 mei) nog een aantal leuke dingen gedaan en voor al sportief. Ik heb namelijk de Christoffelberg beklommen. Dit was een zware,maar zeker een leuke klim. Naar boven was erg zwaar, omdat er veel geklommen moest worden en het niet bepaald vlak was. De afdaling was niet zwaar maar wel een beetje gevaarlijk door de hoogte verschillen. Ik heb de klim gedaan in 1 uur en de adaling in 45 minuutjes. Ik ben er trots op dat ik door had gezet en het heb gedaan en gehaald.

Vandaag (27 mei) had ik een heerlijk dagje vrij van stage. De hele ochtend bezig geweest met van alles en nog wat. Voor de laatste keer naar de immigratie voor mijn vergunning en daarna een gezellige leuke fotowandeling gemaakt door scharloo. Hier heel veel mooie foto's gemaakt van verschillende gebouwen, straatjes, kuntwerkjes en nog veel meer.

Dankii Dankii !!

Volg en lees al mijn avonturen op het mooie Curaçao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Beste lezers, Op 22 April vlieg ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga op Curacao een stage lopen van 5 maanden bij het Sea Aquarium.

Actief sinds 06 Maart 2015
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 4412

Voorgaande reizen:

22 April 2015 - 03 Oktober 2015

Stage op Curacao

Landen bezocht: