De eerste week stage bij Sea Aquarium Park - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Mandy Schenau - WaarBenJij.nu De eerste week stage bij Sea Aquarium Park - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Mandy Schenau - WaarBenJij.nu

De eerste week stage bij Sea Aquarium Park

Door: Mandy Schenau

Blijf op de hoogte en volg Mandy

16 Mei 2015 | Curaçao, Curaçao

Bon Bini!

Mijn eerste week stage bij het Sea Aquarium park was erg geslaagd.
Er zijn heel veel leuke dingen te doen op het park waar bij ik deel uit maak om de gasten te vermaken. De stage die ik loop bij het Sea Aquarium Park is Tour Guide. De Tour Guide vermaakt de gasten om demonstraties en shows te laten zien van de verschillende dieren in het park. De gasten leren dan ook gelijk veel over de verschillende dieren.

De dieren die voorkomen op het Sea aquarium park zijn:
- Zeeleeuwen
- flamingo's
- Verpleegster haaien
- Dolfijnen
- Pijlstaart roggen
en de verschillende vissen en andere zee dieren in de aquaria.

De shows en demonstraties die gedaan worden op het park, worden gedaan met de bovenstaande dieren. De gasten kunnen de dieren voeren en aaien. De zeeleeuwen en dolfijnen laten hun beste kunstjes zien die ze geleerd hebben van de trainers.

Mijn eerste stage week was erg leuk en ook erg leerzaam.
ik heb al heel veel geleerd van de verschillende dieren.
De demonstraties en shows waar ik bij meegeholpen heb bij mijn eerste week stage waren:
- Zeeleeuwen show : Opletten en mensen begeleiden naar de plek.

- Flamingo demonstratie : Gasten begeleiden naar de flamingo's en hun de flamingo's eten laten geven.

- Verpleegsterhaaien: Voer aangeven aan de gasten die de haaien graag wilde voeren.

- Roggen demonstratie: De gasten laten zien hoe de roggen gevoerd konden worden.

- Touchtanks: Gasten laten zien hoe de dieren uit de aanraakbakken vast gehouden konden worden en informatie geven over de dieren in de aanraakbakken.

- Dolfijnenshow : Gasten verwelkomen en laten zien waar ze konden gaan zitten.

- Aquarium tour: De vissen en andere dieren voeren in 1 van de aquaria.

Op stage zijn er natuurlijk ook dingen die niet altijd heel erg leuk zijn om te doen. In de ochtend moet de vis klaargemaakt worden voor de verschillende shows en demonstraties en aan het einde van de dag moet er schoon worden gemaakt.

Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad de eerste stage week en ik hoop de komende 19 weken nog meer te mogen doen en te leren !!

Volg al mijn volgende stage avonturen! DANKI !

  • 16 Mei 2015 - 21:41

    Emmy Prudhomme Van Reine:

    leuk om te lezen wat je eerste week stage inhield. Ben er zelf ook een paar keer geweest. Veel succes nog op het eiland. Groetjes Emmy.

  • 20 Mei 2015 - 16:07

    Margreet:

    Wat een super gave ervaring, meid. Veel plezier daar. Jaloers!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Beste lezers, Op 22 April vlieg ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga op Curacao een stage lopen van 5 maanden bij het Sea Aquarium.

Actief sinds 06 Maart 2015
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 4417

Voorgaande reizen:

22 April 2015 - 03 Oktober 2015

Stage op Curacao

Landen bezocht: